פשטידה מרוקאית

אני מעריכה שחתיכה מהפשטידה שווה ל- 120 קלוריות בגלל התפוחי אדמה בעיקר 

הפשטידה המרוקאית שאני מכירה הקלאסית שאמא שלי שתחיה היתה מכינה היא רוויית שמן וכבדה כי היא מכילה הרבה ביצים
אני אציג את הגרסה שלי שהיא יותר קלה ובריאה ואפויה עם שתי כפות שמן

החומרים
2 גזר
ביצה קשה
4 תפוחי אדמה
2 כפות שמן
פטרוזיליה
אבקת אפיה
2 כפות קמח
4 ביצים טריות

תבלינים
כרכום
פלפל שחור
כמון
מלח

אופן ההכנה 
מתחילים בלהוסיף לתבנית פיירקס מזכוכית
אני מדיפה תבנית מזכוכית על פני תבניות אחרות מחומרים שונים כי התוצאה יוצאת יותר טוב
מוסיפים שתי כפות שמן לתבנית מפזרים בצורה אחידה את השמן גם בשוליים של התבנית ומכניסים לתנור שחומם על 200 מעלות
מוסיפים את החומרים לקערה 
2 גזרים מבושלים מראש ומקולפים
4 תפוחי אדמה כמובן שבושלו גם מראש
1 ביצה קשה שבושלה גם מקודם
חופן פטרוזילה קצוץ
שקית אפיה
2 כפות קמח כדי לאחד את התערובת שתהיה סמיכה ולא דלילה
ולבסוף  4 ביצים טריות שתאחד את כל הבלילה

לתבל בפלפל שחור,מלח,כרכום ומעט כמון

מערבבים הכל ומוסיפים לתבנית שחוממה מראש עם השמן
אופים כחצי שעה עד שהפשטידה מזהיבה למעלה 


בתיאבון !!!!!!!!!!!











תגובות