קציצות טונה

כבר הרבה שנים אני שוברת את הראש איך לגרום לילדים שלי לאכול דגים בערב יום שישי
רק רואים שהדג מבושל ברוטב אדום הם כבר חושבים שזה חריף בגלל הצבע
כל השנים רק בעלי ואני אכלנו דגים
רק בזמן האחרון כשהיו חגים ורציתי להכין לעצמי מאכל ללא בשר
צץ לי רעיון שאשתמש בטונה שיש לי בבית כדי ליצור קציצות טונה
מתברר שיצא מאוד טעים ואני לא מפסיקה להכין אותם שוב ושוב
הנה המתכון

הרכיבים
1 קופסת טונה עם שמן
חצי לחם מחלה או לחם מאתמול שלשום
1 כוס פטרוזיליה וכוסברה קצוצים
1 בצל גדול
2 כפות שמן
1 ביצה

תבלינים
כמון
פלפל שחור
כרכום
פפריקה מתוקה
מלח

אופן ההכנה
לוקחים קערה גדולה ומפוררים בה את הלחם עם כוס מים לערך אם הלחם נשאר יבש להוסיף עוד מים עד שמתקבלת עיסה אחידה
מוסיפים ללחם את הפטרוזיליה והכוסברה
מוסיפים את הטונה עם השמן (השמן מוסיף לטעם)
קוצצים את הבצל דק דק ומוסיפים לקערה
מוסיפים ביצה
מוסיפים את התבלינים לפי הטעם
מערבבים היטב את כל התערובת
שמים בכוס את השמן
טובלים את הידיים בשמן ויוצרים כדורים גדולים
שמים את הקציצות בתבנית על נייר אפייה
אופים בתנור בחום של 200 מעלות טורבו עד שהקציצות משחימות

בהצלחה ובתיאבון !







תגובות